Blaupunkt Bluebot Xtreme - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Blaupunkt Bluebot Xtreme op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Harald 02-03-2022

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot Xtreme

De stofzuiger met dweilfunctie is boven verwachting goed .Hij doet de beneden verdieping van circa 76 m2 is een half uur.
Wat ik absoluut niet had verwacht.
De accu die de robot bevat daarmee kan ik het hele huis 2 keer mee stofzuigen en dweilen zonder dat deze leeg is.

Pluspunten

• Krachtig
  • Weinig geluid
  • Zuigt en dweilt goed

Minpunten

• Het stofbakje met dweilfunctie is erg klein

h**************@h********** 05-02-2022

Fijn product! Maakt goed schoon

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot Xtreme

Fijn apparaat! Werkt gemakkelijk en zuigt en dweilt goed. Slaat vrijwel geen plekken over. Soms is hij bij het scannen van de kamer An het begin wel wat onhandig, maar zodra dit klaar is gaat hij soepel met obstakels om. Dweilen werkt ook erg goed. Hij is snel klaar en maakt weinig geluid.

In de handleiding kon ik alleen niet goed vinden hoe om te gaan met meerdere verdiepingen. Uiteindelijk is dit wel gelukt maar dit was wel even zoeken.

Pluspunten

• Zuigt goed
  • Dweilt goed
  • Slaat niks over
  • Stil

Minpunten

• meerdere verdiepingen lastig in te stellen
  • Handleiding wat summier